Partnering - Berghauser Pont

Partnering

Berghauser Pont is een uitgever en opleider in hartje Amsterdam. Met haar kennisportals Omgevingsweb, Sociaalweb en Privacyweb bereikt zij maandelijks duizenden professionals. Door de combinatie van content, bereik en uitvoering hebben wij alle ingrediënten in huis om je verhaal te vertellen.

 

Vertel je verhaal

Door onze kennis en ervaring op gebied met content, van artikelen en blogs tot vlogging, webinars en evenementen weten we precies wat wel en niet werkt, op het internet en op locatie. Wij zetten deze expertise graag voor onze partners in om hun verhaal te vertellen. Uitgaande van de kennis en content die de organisatie al in huis heeft. Iedere partner vertelt zijn eigen verhaal op een manier die bij hem past.

 

Bereik je klanten

Wie wil je bereiken? De doelgroepen waar we mee werken kennen wij door-en-door. Wij monitoren wat deze professionals lezen, waar ze meer over willen weten en hoe ze het liefst worden geïnformeerd. Gedreven door data en onderzoek brengen wij hun wensen nauwgezet in kaart. Op basis van hun profiel kunnen we jouw boodschap gericht aan hen overbrengen.

 

Onderbouw je campagne met data

Gedurende de hele campagne verzamelen we data die relevant zijn voor de uitrol van de campagne. Wij maken een uitgebreide analyse van de organisaties en functies die je wilt bereiken. Voor meer specifieke inzichten kunnen wij ook de doelgroep bevragen; door middel van een onderzoek op onze portals testen of de doelgroep ontvankelijk is voor je boodschap. Stap-voor-stap bekijken we of het verhaal aansluit.

 

Kies je route

Kies je voor een brede toegang via onze portal en dagelijkse nieuwsbrieven? Of liever heel gericht tot een specifieke groep of functionaris? Door onze profilering kunnen we de boodschap heel gericht overbrengen naar jullie klanten. Of dit nu via onze portals is, onze sociale media kanalen of door het organiseren van een events als een congres, diner of debat. In samenwerking met onze partners laten de boodschap aansluiten op iedere specifieke wens van de doelgroep.

Cases