Seminar Hervorming administratieve keten sociaal domein - Berghauser Pont
25 juli 2019

Seminar Hervorming administratieve keten sociaal domein

Sociaalweb organiseert op 5 november 2019 het seminar Hervorming administratieve keten sociaal domein. tijdens dit seminar wordt er door experts uit de markt toegelicht wat de consequenties zijn van de hervormingen in de administratieve keten en welke uitdagingen er liggen voor de gemeenten en zorgaanbieders. Er wordt onder andere ingegaan op de effecten van de wijzigingen voor beleid, inkoop/contractmanagement en het ICT-landschap. Na afloop van het seminar heeft u een overzicht van de belangrijkste wijzigingen in de administratieve keten en weet u wat u te doen staat!

 

Aanmeldpagina

 

Inhoud en resultaat

Eerder dit jaar is in de Eerste Kamer het wetsvoorstel van minister De Jonge aangenomen om administratieve lasten te verminderen. 2019 en 2020 worden jaren waarin de hervorming van de administratieve keten in het sociaal domein centraal staat. Een aantal maatregelen zijn reeds genomen, zoals een vast abonnementstarief per maand per 1 januari 2020 en de standaard administratie protocollen (SAP).

In dit seminar wordt een overzicht gegeven van de veranderingen en worden de effecten belicht. Daarnaast wordt er ook een blik in de toekomst aangeboden, want met alleen de standaard administratieprotocollen en een vast abonnementstarief zijn we er nog niet. Wat moet er écht gebeuren om administratieve lasten in het sociaal domein te verlichten?

 

Voor wie is dit seminar bestemd?

Het seminar is bestemd voor medewerkers werkzaam bij gemeenten of zorgaanbieders:

  • Beleids- en kwaliteitsmedewerkers;
  • Inkoop- en contractmanagers;
  • Afdelingshoofden (bedrijfsvoering, sociaal domein en
    informatiemanagement);
  • Bestuurders (gemeentesecretarissen en wethouders).

 

Sprekers

  • Annette Stekelenburg – ‘Minister’ van Leven
  • Rita Verdonk – ”Speciaal Adviseur” Ontregel de zorg
  • Quirien Houweling – Adviseur ketenbureau i-Sociaal Domein
  • Bianca den Outer – partner jb Lorenz.
  • Marvin Hendrikse – Lid van raad van bestuur Stipter
  • Wouter Fleers – Directeur TBA advies
  • Hans Scholten – Directeur Factum advies
  • Paul van Kuilenburg – Senior adviseur Factum advies

 

Praktische informatie

Datum: Dinsdag 5 november 2019 van 9:00 uur (inloop) tot 13:15 uur, met aansluitend lunch
Deelnameprijs: €249,- (excl. BTW), inclusief koffie/thee en lunch.
Vroegboekkorting: Schrijft u zich vóór 1 september 2019 in, dan krijgt u €50,- korting. U betaalt dan €199,- (excl. BTW).
Groepskorting: Wilt u met meerdere collega’s deelnemen aan dit congres, dan gelden er speciale prijzen. Vraag naar de mogelijkheden bij programmamanager Paula Vrolijk, paula@berghauserpont.nl of tel: 020 8200 908

 

Aanmelden

Aanmelden voor het seminar kan via deze inschrijfpagina.

 

Vroegboekkorting!

Wilt u ook genieten van €50,- vroegboekkorting? Schrijft u zich dan vóór 1 september 2019 in, u betaalt dan €199,- (excl. BTW).